مرسانا پلاست
چهارشنبه , جولای 24 2024
خانه / ظروف یکبار مصرف پلاستیکی / لیست قیمت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

لیست قیمت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

ظروف یکبار مصرف برای بسیاری از ایرانیان کالایی با کاربری بالا محسوب می شود، از این رو عده ی زیادی می خواهند تا لیست قیمت این محصول به صورت روزانه مطلع شوند.
ظروف یکبار مصرفی که برای همه ی شما آشنا می باشد، احتمالا برایتان جالب است که بدانید، این ظروف چگونه تولید می شوند، و چه روش هایی برای ساخت آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.
برای تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در حال حاضر دو مدل روش وجود دارد.
روش قدیمی و نخست برای تولید کردن ظرف های یکبار مصرف پلاستیکی استفاده از روش نیمه فرمینگ می باشد. در این روش تمام مرحله ی ساخت ظروف تنها با یک دستگاه صورت می پذیرد. دستگاهی که فقط می تواند ظروف سفید و شکننده ای را از با استفاده ی ماده ی اولیه ی پلی استایرن تولید کند.
بسیاری از خطوط تولید ظروف یکبار مصرف در مرحله ی اول با استفاده از این روش به تولید ظرف های یکبار مصرف می پردازند.


روش دیگر تولید ظروف یکبار مصرف، با استفاده از سیستم ترموفرمینگ انجام می گیرد. ترموفرمینگ در ایران، از فناوری های جدید برای تولید ظروف یکبار مصرف به شمار می رود، و ده تا پانزده درصد کارخانجات ظروف یکبار مصرف از این روش برای ساخت محصولات خویش بهره می برند.
در این روش خط تولید ظروف یکبار مصرف را دو دستگاه شامل می شوند، که اولی مواد اولیه ی گرانول پتروشیمی را به ورق تبدیل می کند، و دومی ورق های تولید شده ی دستگاه نخست را به ظروف یکبار مصرف تبدیل می کند.
در روش ترموفرمینگ از مواد اولیه ی پلی استایرن، پلی پروپلین و غیره می توان برای تولید ظروف استفاده نمود. ظرف های تولید شده به وسیله ی ماده ی پلی پروپلین به شکل شیشه ای، سفید، نرم و نشکن می باشند، و مزیت بالاتر آن ها سرطانی نبودنشان می باشد.

لیست قیمت ظروف یکبار مصرف

با توجه به آنچه در بالا ذکر شد، به تفاوت های ظروف یکبار مصرف پلاستیکی پی برده اید، و علت تفاوت قیمت های آن ها را با یکدیگر بهتر درک می کنید.
منبع: بازار پلاستیک ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیریت فروش: زهره شعاعی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126394372
پست الکترونیکی: mersanaplast@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ظروف یکبار مصرف برای سالاد

سایت عرضه ظروف یکبار مصرف برای سالاد

دسترسی به سایتها و عرضه کننده های دست اول می تواند خرید بهترین ظروف یکبار …

دیدگاهتان را بنویسید

مرسانا پلاست